1. Do not share user accounts! Any account that is shared by another person will be blocked and closed. This means: we will close not only the account that is shared, but also the main account of the user who uses another person's account. We have the ability to detect account sharing, so please do not try to cheat the system. This action will take place on 04/18/2023. Read all forum rules.
    Dismiss Notice
  2. For downloading SimTools plugins you need a Download Package. Get it with virtual coins that you receive for forum activity or Buy Download Package - We have a zero Spam tolerance so read our forum rules first.

Buy Now a Download Plan!
  3. Do not try to cheat our system and do not post an unnecessary amount of useless posts only to earn credits here. We have a zero spam tolerance policy and this will cause a ban of your user account. Otherwise we wish you a pleasant stay here! Read the forum rules
  4. We have a few rules which you need to read and accept before posting anything here! Following these rules will keep the forum clean and your stay pleasant. Do not follow these rules can lead to permanent exclusion from this website: Read the forum rules.
    Are you a company? Read our company rules

SCN5 in Spain

Discussion in 'SimTools compatible interfaces' started by superxoan, Jun 17, 2010.

1. superxoan

superxoan New Member

Balance:
    0Coins
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Where can I find SCN5 in Spain or in Europe?
  2. Popeyin

Popeyin Member

Occupation:
    Truck driver
    Balance:
    108Coins
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    hola,yo lo compre a simxperience.
  3. superxoan

superxoan New Member

Balance:
    0Coins
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Hola Popeyin
    A mi la Simexperience me parece demasiado cara. ¿Desde que país te lo enviarón? ¿Cuanto te costaron los portes?
    Además tengo pensado construirme un sim que mueva asiento, pedales y volante. En principio quería que me moviera también la pantalla pero para mover una pantalla de porejemplo 37 mínimo, creo que a lo mejor no me sirven los SCN5. Tendría que considerar unos SCN6.
    De todas formas todavía no tengo nada claro y estoy recopilando información.
    Cualquier información que me puedas dar te lo agradecería muchisimo.
    Un saludo
  4. Popeyin

Popeyin Member

Occupation:
    Truck driver
    Balance:
    108Coins
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Hola de nuevo,me la mandaron desde USA(creo que desde ohio)o cerca y lo que es los actuadores de 150 con la caja sx3000 y los dampening kit me salio 1280 euros al cambio con portes + 160 de aduanas.
    al final acabe comprando la base tambien ya que no pude dar con las medidas exactas,y ya que lo monto pues lo monto como dios manda..
    Ah!! y si lo pides que te lo envien por correo ordinario,ya que es = o mas rapido que por fedex,aparte que fedex cuando llega el paquete a España,lo retienen,y al menos en mi caso,sino me pongo a llamar por telefono y a dar la tabarra aun estaria alli mi cockpit.. asi que por correos o usps que tienen menos cara aparte de ser mas competentes...me llego el paquete con ellos y ya me venia con el importe que tenia que pagar cosa que con fedex tienes que mandar un agente de aduanas.
    Saludos.
  5. superxoan

superxoan New Member

Balance:
    0Coins
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Muchas gracias Popeyin.
    Un saludo